VVD-netwerk Laren-Blaricum draagt Rosmarijn Boender voor als voorlopige kandidaat voor het lidmaatschap van de Tweede Kamer voor de VVD

De oud-VVD Afdeling Blaricum heeft al enige jaren mogen genieten van het niet aflatende enthousiasme van onze huidige Fractievoorzitter Rosmarijn Boender in Blaricum. Eerst als gewoon lid en steunfractielid; daarna campagneleider bij enkele verkiezingen, maar vooral ook de laatste jaren als zeer betrokken Fractievoorzitter. In haar campagne- en fractieleiderschap heeft Rosmarijn bewezen dat ze een goed, enthousiast en energiek team weet te bouwen en te motiveren. Door haar goede netwerken in de regio en Den Haag is zij in staat gebleken om steun te verkrijgen, te verbinden en bij campagnes goede sprekers naar onze gemeente te lokken. Naast haar gedreven invulling van deze taken heeft Rosmarijn zich ook verder ontwikkeld door het volgen van VVD-opleidingen en daarmee ook haar netwerk uitgebreid. Haar professionele carrière, gestart als architect (TU Delft), leidde onder meer tot het leiden van menig project en programma voor nieuwbouw of hergebruik van onroerend goed voor KLM en een universitair medisch centrum. Haar kennis van ruimtelijke ordening heeft Rosmarijn ook lokaal ingezet tijdens haar betrokkenheid als bestuurslid bij Stichting Karakteristiek Blaricum in het verleden. Haar verblijf in het buitenland voor enige jaren heeft bijgedragen aan een ruimer beeld voor maatschappelijke en economische issues terwijl haar flexibiliteit en inlevingsvermogen toen verder werden ontwikkeld. Rosmarijn weet dit allemaal te combineren met het runnen van een gezin met twee jonge kinderen.

Tijdens de oprichtingsvergadering van het nieuwe VVD Netwerk Laren-Blaricum was de voordracht van Rosmarijn Boender om zich als voorlopig kandidaat te kandideren voor de Tweede Kamer geagendeerd. Na introductie door de Vice-voorzitter en haar eigen pitch werd het voorstel bij acclamatie goedgekeurd. Het VVD Netwerk Laren-Blaricum ondersteunt de kandidatuur van Rosmarijn Boender van ganser harte!

Pieter L. Croockewit

namens Bestuur VVD Netwerk Laren-Blaricum