VVD tweede kamerlid Leendert de Lange op werkbezoek in Blaricum

Op maandag 27 juni aanstaande komt het VVD Tweede Kamerlid Leendert de Lange op werkbezoek naar Blaricum.

Samen met de lokale VVD-fractie brengt hij een bezoek aan het Tergooi Blaricum Ziekenhuis, waar hij in gesprek gaat met leden van de raad van bestuur en het medisch stafbestuur. De Lange brengt ook een bezoek aan het dottercentrum, waar interventiecardiologen Karin Arkenbout en Ferdinand Kiemeneij hem tekst en uitleg geven over de ontwikkelingen en ambities ten aanzien van de interventiecardiologie in Tergooi. Doel is om De Lange te laten zien dat ook een perifeer ziekenhuis voorop kan lopen in innovatieve behandelmethoden. .Vervolgens bezoekt hij Zorgboerderij ’t Werckpaert, waar hij wordt rondgeleid door eigenaren Margriet en Nico de Jong.

Vanaf 19.30 start in de zorgboerderij “Leendert luistert”: zijn openbare spreekuur aan tafel, om, met wie dat maar wil, van gedachten te wisselen over de gezondheidszorg in Nederland, of specifiek in Blaricum en omstreken. Vanaf 20.30 uur loopt het spreekuur over in een laatste uurtje politiek café.

Tijdens dit bezoek is er tussen 19.30 u en 21.15 u voor pers en overige geïnteresseerden de mogelijkheid om vragen te stellen en zorgen te delen met VVD Tweede Kamerlid Leendert de Lange en de lokale VVD-fractieleden.

Het programma begint om 19.30 u en eindigt om 21:15 u.

Voor entree bij Zorgboerderij ’t Werckpaert inclusief koffie/thee vragen wij u een bijdrage van €5,-.

Locatie:  Zorgboerderij ’t Werckpaert, Gebroeders Dooijewaardweg 3, Blaricum

Portefeuille: Geestelijke gezondheidszorg, patiëntveiligheid en rechten, medisch beroepsgeheim, bestuur, toezicht en gegevensuitwisseling in de zorg en eHealth.